Forum MSW
Witam wszystkich, od razu chciałem powiedzieć że trafiłem tutaj przez Diabła. Spotkaliśmy się tylko raz w Broczynie i na pewno nie zapadłem w pamięć. Mój dotychczasowy sprzęt mi na to nie pozwalał zmieniłem quada z chinczyka (kingway 200ccm ciecz na Yamaha warrior lecz po lekkich przeróbkach).
I tutaj właśnie wiążą się moje pytania: mam problem czym odizolować bak od silnika i rurę wydechową. Nie ma jeszcze z tym wielkich problemów ponieważ czekam na filtr powietrza i nową pompę paliwa więc nie jeżdżę. Wydech jednak muszę odizolować od baku i cewek i takich tam rzeczy. Wiem że są jakieś maty czy materiały do tego jednak ja nie wiem jak to się nazywa i gdzie to można kupić. A może jest inny lepszy sposób żeby sobie z tym poradzić?
Offline
znalazlem w sumie cos takiego na allegro:
http://allegro.pl/mata-do-wydechu-4t-cr … 24187.html i
http://allegro.pl/mata-tlumika-4t-crf-k … 40298.html tylko to chyba bardziej do wewnatrz tlumika a nie na zewnatrz do izolacji
Ostatnio edytowany przez gohuhg (2011-08-17 23:35:47)
Offline
wrzuce wrzuce jutro juz go chyba uruchomie to porobie fotki bo rozwalona mialem pompe paliwa i filtra powietrza brak ale jutro powinienem sie juz z tym uproac i bedzie malina wiec jak dobrze pojdzie to w niedziele bym odwiedzil broczyno a co do tego wydechu to stwierdzilem ze zamontuje oryginalne tlumiki od hondy vfr bo teraz troche za glosny jest bo mam oryginal z warriora i pusty w dodatku a tak machne podwojny tlumik i bedzie ciszej
Offline
Gohugh masz silnik od RC46 V-tec? Tak sądzę po tym jak piszesz o podwójnych tłumikach. Poprzedniczki miały po jednym bocznym Dopiero V-tec miał 2 tłumiki pod dupą.
Offline
szczerze ci powiem ze nie wiem za bardzo ale silnik to V 4 cylindry ale generacja chyba rc 23 chyba ale nie jestem pewien i caly czas sie mecze z tym sprzetem bo nie chce mi palic, jak juz zapali to chodzi i nie ma problemu ale strasznie ciezko pali. byc moze gazniki ssaja powietrze lewe bo jak sie dopatrzylem mam rozwalona ta gume co laczy gaznik z cylindrem dzisiaj bede rozbieral to zobacze
szukam pompu paliwowej impulsowej do motoru koniecznie od modeli gaznikowych najlepiej zewnetrzna ale za wewnetrzna tez sie nie obraze oczywiscie w dobrej cenie
Odrazu mowie zeby nie bylo za duzej krytyki to zbiornik paliwa wydech i kilka drobnych rzeczy jest do przerobienia
Ostatnio edytowany przez gohuhg (2011-08-21 15:25:39)
Offline
RC23 to było 700 pojemności. Ze zdjęcia to mi twój engine wygląda na RC24 z VFR'ek sprzed 90'. Ogólnie miałem VFR'ke 750 RC36I i silnik V4 na kołach zębatych to piękna sprawa, ale rozmiarowo według mnie za duży do tego typu projektów.
Offline
to wlasnie jest V4 ale mowie ja nie mam doswiadczenia co do takich sprzetow ale wszystko jeszcze przedemna jak to dokoncze to sprzedam jak ktos mi da jakies rozsadne pieniadze ale zeby nie wiem co juz chinczyka nie kupie zeby ktos mi nawet doplacal. mowie ze to jest gowno i tyle i zeby byl nawet pozlacany to nie chce nie ma to jak jakas formowka nawet starsza za wieksze pieniadze ale przynajmniej wiesz co masz.
Skonczone i uruchomione, w koncu zaczelo jezdzic )
http://www.youtube.com/watch?v=_tQ1NIgBDKU
Ostatnio edytowany przez gohuhg (2011-10-31 22:20:29)
Offline