CHICKEN - 2011-10-31 09:40:40

Siema. Damian tutaj typ mi podeslal zdj jak to wszystko wyglada po przeróbkach, mowi ze wszystko musi pojsc w gore filtr pow z gaznikami(trytytkami do ramy gazniki) i wtedy na plaskownikach bak podniesc.  Wiedziałbyś oco cho ?
tutaj zdj

http://img821.imageshack.us/img821/3155/p2910111234.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/664/p2910111236.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/2973/p291011123601.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/2475/p2910111237.jpg
http://img847.imageshack.us/img847/8973/p291011123701.jpg

Adam - 2011-11-02 16:12:57

Te gaźniki na trytytkach zbyt solidnie nie wyglądają :| A co bez podniesienia gaźników nie dostaje paliwa w pionie czy o co chodzi? Jak tata miał cb500 i byłem na forum cb500OC to było 2 gości co stuntowali, ale nie przypominam sobie, żeby cokolwiek z gaźnikami tam robili. Zębatka, dźwignia sprzęgła wydłużona, HB, klatka, więcej oleju i to wszystko

CHICKEN - 2011-11-02 16:44:20

po pewnie jezdzili na swiecy 2 m. tak po 2-3 cyrklach nie dostaje paliwa, trytyki dadza rade.

Czarli - 2011-11-02 17:37:33

ech kurwa

PanWiaderko - 2011-11-03 20:50:41

no i co najwazniejsze.. trytki daja 50 koni wiecej i +20 do lansu :D

DAMIAN - 2011-11-05 17:02:50

ogarne

https://www.worldhotels-in.com Lodging Hillingdon